Łuki
Demoniczny łuk
Opis: Podobno dusze jego ofiar niosą strzały do celu.
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 120
Wymagania: Zdolności łowieckie: 250 Umiejętność: Mistrz łucznictwa
Wartość: Cena sprzedaży: 15600 Cena kupna: 52000
Łuk runiczny
Opis: To runy nadają temu łukowi jego moc.
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 115 Dodatkowo: Mistrz łucznictwa
Wymagania: Zdolności łowieckie: 240 Umiejętność: Łucznik
Wartość: Cena sprzedaży: 12600 Cena kupna: 42000
Cicha śmierć
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 115 Wymagania: Zdolności łowieckie: 230 Umiejętność: Łucznik
Wartość: Cena sprzedaży: 10800 Cena kupna: 36000
Nimrod
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 110 Wymagania: Zdolności łowieckie: 220 Umiejętność: Łucznik
Wartość: Cena sprzedaży: 9000 Cena kupna: 30000
Siewca śmierci
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 105 Wymagania: Zdolności łowieckie: 210 Umiejętność: Łucznik
Wartość: Cena sprzedaży: 7500 Cena kupna: 25000
Rogowy łuk
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 100 Wymagania: Zdolności łowieckie: 200 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 6000 Cena kupna: 20000
Orkowy rozpruwacz
Opis: Tylko w Nordmarze "polują" na orków.
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 95 Dodatkowo: Łowca orków
Wymagania: Zdolności łowieckie: 190 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 6300 Cena kupna: 21000
Łuk armijny
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 90 Wymagania: Zdolności łowieckie: 170 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 4500 Cena kupna: 15000
Łuk bojowy
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 90 Dodatkowo: Łucznik
Wymagania: Zdolności łowieckie: 180 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 5400 Cena kupna: 18000
Łuk Gońca Leśnego
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 85 Dodatkowo: Myśliwy (Gruba zwierzyna)
Wymagania: Zdolności łowieckie: 160 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 5550 Cena kupna: 18500
Łuk dębowy
Opis: Wykonany z twardego dębu.
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 80
Wymagania: Zdolności łowieckie: 150 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 3600 Cena kupna: 12000
Wilczy rozpruwacz
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 75 Dodatkowo: Myśliwy
Wymagania: Zdolności łowieckie: 140 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 2850 Cena kupna: 9500
Długi łuk
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 70 Wymagania: Zdolności łowieckie: 120 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 960 Cena kupna: 3200
Łuk wojenny
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 70 Wymagania: Zdolności łowieckie: 130 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 1500 Cena kupna: 5000
Łuk Kompozytowy
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 65
Wymagania: Zdolności łowieckie: 110 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 480 Cena kupna: 1600
Kościany łuk
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 55 Wymagania: Zdolności łowieckie: 100 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 240 Cena kupna: 800
Łuk asasyna
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 50 Wymagania: Zdolności łowieckie: 90 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 120 Cena kupna: 400
Łuk myśliwski
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 45 Wymagania: Zdolności łowieckie: 80 Umiejętność: Łuk
Wartość: Cena sprzedaży: 60 Cena kupna: 200
Łuk
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 40 Wymagania: Zdolności łowieckie: 70
Wartość: Cena sprzedaży: 30 Cena kupna: 100
Kusze
Krash Morra
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 200
Wymagania: Siła: 280 Umiejętność: Mistrz łucznictwa
Wartość: Cena sprzedaży: 18000 Cena kupna: 60000
Ciężka Kusza
Opis: Prosta i skuteczna.
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 180
Wymagania: Siła: 250 Umiejętność: Kusznik
Wartość: Cena sprzedaży: 10500 Cena kupna: 35000
Zabójca Nosorożców
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 170 Wymagania: Siła: 235 Umiejętność: Kusznik
Wartość: Cena sprzedaży: 7650 Cena kupna: 25500
Kusza Nordmarczyka
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 160 Wymagania: Siła: 210 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena sprzedaży: 3840 Cena kupna: 12800
Krwawe Żniwa
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 150 Wymagania: Siła: 195 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena sprzedaży: 1920 Cena kupna: 6400
Kusza Najemnika
właściwości: Obrażenia od pocisków: 140 Wymagania: Siła: 180 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena sprzedaży: 960 Cena kupna: 3200
Śmierć Niewolnika
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 130 Wymagania: Siła: 165 Umiejętność: Ciężka kusza Wartość: Cena sprzedaży: 525 Cena kupna: 1750
Kusza Łowcy Głów
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 120 Wymagania: Siła: 150 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena sprzedaży: 300 Cena kupna: 1000
Orkowa Kusza
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 110 Wymagania: Siła: 135 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena sprzedaży: 225 Cena kupna: 750
Kusza
Właściwości: Obrażenia od pocisków: 100 Wymagania: Siła: 100 Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość: Cena: sprzedaży: 150 Cena: kupna: 500
Zbroje
Pancerze buntowników
Pancerz Paladyna
Ochrona przed pociskami +100 Ochrona przed uderzeniami +100 Ochrona przed ostrzami +100 Cena kupna: 150000 Cena sprzedaży: 45000 Wymagana reputacja u buntowników: 50% Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie, u niektórych Magów Ognia
Pancerz ceremonialny
Ochrona przed pociskami +40 Ochrona przed uderzeniami +80 Ochrona przed ostrzami +80 Cena kupna: 125000 Cena sprzedaży: 37500 Wymagana reputacja u buntowników: 50% Zakup: u kowala Keldorna w Vengardzie
Ciężki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +30 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Cena kupna: 70000 Cena sprzedaży: 21000 Wymagana reputacja u buntowników: 50% Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000 Wymagana reputacja u buntowników: 25% Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Lekki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +10 Ochrona przed uderzeniami +20 Ochrona przed ostrzami +20 Cena kupna: 5000 Cena sprzedaży: 1500 Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Pancerze najemników orków
Pancerz orka
Ochrona przed ogniem +25 Ochrona przed pociskami +100 Ochrona przed uderzeniami +100 Ochrona przed ostrzami +100 Cena kupna: Cena sprzedaży: 54000 Wymagana reputacja u orków: 50% Uwagi: Pancerz ten możemy otrzymać od Kana, wodza orków rezydującego na zamku w Faring, jeśli zabijemy wszystkich przywódców buntowników i króla Rhobara II.
Ciężki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +30 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Cena kupna: 70000 Cena sprzedaży: 21000 Wymagana reputacja u orków: 50% Zakup: u handlarzy orków
Pancerz najemnika orków
Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000 Wymagana reputacja u orków: 25% Zakup: u handlarzy orków
Lekki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +10 Ochrona przed uderzeniami +20 Ochrona przed ostrzami +20 Cena kupna: 5000 Cena sprzedaży: 1500 Zakup: u handlarzy orków
Pancerze Gońców Leśnych
Szata druida
Ochrona przed ogniem +10 Ochrona przed pociskami +15 Ochrona przed uderzeniami +30 Ochrona przed ostrzami +30 Cena kupna: 20000 Cena sprzedaży: 6000 Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25% Zakup: u druidów
Ubranie Gońca Leśnego
Ochrona przed pociskami +30 Ochrona przed uderzeniami +30 Ochrona przed ostrzami +30 Dodatkowo: Cichy łowca Cena kupna: 25000 Cena sprzedaży: 7500 Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25% Zakup: u druidów
Pancerze Nordmarczyków
Ciężki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +60 Ochrona przed pociskami +60 Ochrona przed uderzeniami +80 Ochrona przed ostrzami +80 Dodatkowo: Odporność na chłód Cena kupna: 120000 Cena sprzedaży: 36000 Wymagana reputacja w Nordmarze: 50% Zakup: u kupców w Nordmarze.
Pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +45 Ochrona przed pociskami +30 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Dodatkowo: Odporność na chłód Cena kupna: 64000 Cena sprzedaży: 19200 Wymagana reputacja w Nordmarze: 25% Zakup: u kupców w Nordmarze.
Lekki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +30 Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Dodatkowo: Odporność na chłód Cena kupna: 35000 Cena sprzedaży: 10500 Wymagana reputacja w Nordmarze: 25% Zakup: u kupców w Nordmarze. Możemy też otrzymać go od kowala Stejnara z klanu Młota, jeśli dostarczymy mu sto bryłek rudy.
Pancerze Asasynów
Elitarny pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +20 Ochrona przed pociskami +40 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco Cena kupna: 90000 Cena sprzedaży: 24000 Wymagana reputacja u Asasynów: 50% Zakup: u kupców w Varrancie
Pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +10 Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Dodatkowo: Odporność na gorąco Cena kupna: 40000 Cena sprzedaży: 12000 Wymagana reputacja u Asasynów: 25% Zakup: u kupców w Varrancie
Lekki pancerz Asasyna
Ochrona przed pociskami +15 Ochrona przed uderzeniami +20 Ochrona przed ostrzami +20 Dodatkowo: Odporność na gorąco Cena kupna: 6000 Cena sprzedaży: 1800 Zakup: u kupców w Varrancie. Możemy go również otrzymać będąc w Bradze, w zamian za skórę mrocznego zębacza.
Pancerze koczowników
Ciężkie ubranie koczownika
Ochrona przed ogniem +10 Ochrona przed pociskami +30 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Dodatkowo: Odporność na gorąco Cena kupna: 80000 Cena sprzedaży: 24000 Wymagana reputacja u koczowników: 50% Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Ubranie koczownika
Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Dodatkowo: Odporność na gorąco Cena kupna: 35000 Cena sprzedaży: 10500 Wymagana reputacja u koczowników: 25% Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Lekkie ubranie koczownika
Ochrona przed pociskami +10 Ochrona przed uderzeniami +20 Ochrona przed ostrzami +20 Dodatkowo: Odporność na gorąco Cena kupna: 6000 Cena sprzedaży: 1800 Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Szaty magów
Grając postacią parającą się magią, stroniącą od wszelkiego żelastwa, a w związku z tym i ciężkich zbroi, możemy zdecydować się na noszenie gustownej szaty. Wprawdzie nic nie stoi na przeszkodzie, by czarodziej biegał po Myrtanie w płytówce, ale czy możemy wówczas mówić o zachowaniu klimatu gry? Choć z pozoru wydaje się, że szaty zapewniają słabą ochronę w porównaniu do innych pancerzy, warto przyjrzeć się im bliżej. Zwłaszcza, że mamy możliwość zainwestowania w zdolność, podwajającą ich właściwości ochronne.
Szata ognia
Ochrona przed ogniem +15 Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +45 Ochrona przed ostrzami +45 Dodatkowo: Odporność na chłód Cena kupna: 65000 Cena sprzedaży: 19500 Zakup: m.in. Kowal Keldorn w Vengardzie, Mag Ognia Pyran w Klasztorze, Mag Ognia Karrypto w pałacu w Vengardzie
Szata wody
Ochrona przed ogniem +30 Ochrona przed pociskami +20 Ochrona przed uderzeniami +45 Ochrona przed ostrzami +45 Dodatkowo: Odporność na choroby Cena kupna: 60000 Cena sprzedaży: 18000 Zakup: Mag Wody Cronos, znajdujący się w jaskini niedaleko Ben Sala
Szata Adanosa
Ochrona przed ogniem +40 Ochrona przed pociskami +40 Ochrona przed uderzeniami +40 Ochrona przed ostrzami +40 Dodatkowo: Mag Wody Cena kupna: - Cena sprzedaży: 1 Uwagi: Szata jest jednym z pięciu Artefaktów Adanosa. Znajdziemy ją w świątyni Al Shedim.
Inne
W tej kategorii mieszczą się dwa najtańsze stroje dla naszego herosa. Nie uważam jednak, by warto było w nie inwestować - ochronę zapewniają marną, a za niewiele więcej można stać się posiadaczem lekkiego pancerza buntownika bądź najemnika. Lepiej więc nie inwestować w skórzany strój, o ubraniu farmera nie wspominając - któryż to mężny bohater założyłby na siebie wdzianko o takiej nazwie?
Skórzany strój
Ochrona przed pociskami +5 Ochrona przed uderzeniami +10 Ochrona przed ostrzami +10 Cena kupna: 1000 Cena sprzedaży: 300 Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.
Ubranie farmera
Ochrona przed uderzeniami +5 Ochrona przed ostrzami +5 Cena kupna: 300 Cena sprzedaży: 90 Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.
Pancerze możliwe do uzyskania tylko dzięki kodom
Ot, taka ciekawostka dla dociekliwych. Jeśli zechcecie wpisać kod, dzięki któremu w waszym ekwipunku pojawią się wszystkie przedmioty dostępne w grze, waszym oczom ukaże się także kilka pancerzy, których podczas uczciwej rozgrywki nie da się zdobyć i przywdziać. Należą one do króla Rhobara, władcy asasynów Zubena oraz maga Xardasa, jednak zabicie wyżej wymienionych postaci niczego nie zmieni - po ich śmierci i tak nie będziemy mogli zabrać zbroi. A szkoda, chciałoby się rzec.
Pancerz Rhobara
Ochrona przed pociskami +40 Ochrona przed uderzeniami +80 Ochrona przed ostrzami +80 Cena kupna: 140000 Cena sprzedaży: 42000
Pancerz Zubena
Ochrona przed ogniem +40 Ochrona przed pociskami +40 Ochrona przed uderzeniami +70 Ochrona przed ostrzami +70 Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco Cena kupna: 110000 Cena sprzedaży: 33000
Szata Czarnego Maga
Ochrona przed ogniem +20 Ochrona przed pociskami +45 Ochrona przed uderzeniami +60 Ochrona przed ostrzami +60 Cena kupna: 120000 Cena sprzedaży: 36000
|