Kody

Kody i dodatki do gier

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-07-05 22:39:28

Sokaris

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 18
Punktów :   

Zadania Myrtana ( strona 2.)

NEMORA





1. Kto jest przywódcą Nemory?


Podstawowe pytanie, jakie musimy zadać po przybyciu do Nemory, brzmi "kto tu rządzi?". Musimy najpierw zdobyć przynajmniej 75 punktów reputacji miejscowej. Oczywiście wiąże się to z wykonywaniem zadań. Następnie idziemy do Russela, który zdradza nam, że to on jest przywódcą. Otrzymujemy 2000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 2500

2. Dostarcz Russellowi towary z pustyni


Russelowi doniesiono, że została rozbita karawana kupców z Varantu. Idziemy na południe, rozprawiamy się z zębaczami i zabieramy towary do buntownika (dostajemy 300 sztuk złota w nagrodę).
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Nowy człowiek dla Nemory


Russel powie ci, że Nemora potrzebuje nowego strażnika. Odpowiednim człowiekiem jest Karlen, którego znajdziesz nieopodal. Zanim jednak zgodzi się pójść do Nemory, musimy wykonać parę zadań dla niego. Po skończonej robocie, wracamy do Russela (400 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Paladyn-renegat na przełęczy do Varatnu musi umrzeć


Karlen chce, żebyśmy zabili paladyna Kurta. Idziemy na przełęcz i wykonujemy naszą powinność.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Paladyn Karlen chce swoją magię z powrotem!


Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Karlenowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 10 mikstur leczenia.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

6. Paladyn Karlen pokazuje ci pustynię


Po wykonaniu zadania nr 4 Karlen może zaprowadzić nas do Varantu.
Punkty Doświadczenia: 500

7. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu


Część zadania nr 6. Podążaj za Karlenem.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Pozbądź się orków z farmy na zachód od Trelis


Kippler zleci ci wybicie orków na zniszczonej farmie na zachód od Trelis. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Dostarcz Treslottowi rzadką lobelię zielną


Treslott potrzebuje do uwarzenia mikstury lobelii zielnej. Znajdziemy ją w pobliżu "prychających potworów".
Alchemia: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

10. Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona


Farmon twierdzi, że buntownicy okradli jego farmę. Jeden z nich miał na imię Hengley. Udajemy się do Nemory i przepytujemy go. W końcu odda 1000 sztuk złota. Zanosimy je do Farmona.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Hengley, nieuczciwy buntownik


Hengley handluje ekwipunkiem należącym do obozu Nemora. Kiedy odkryjemy już, kto jest przywódcą (zadanie nr 1), możemy go wydać (200 sztuk złota).
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Zabij 3 potwory grasujące na północ od Nemory


Rendell powie nam o potworach w pobliżu wielkiego szkieletu. Trzeba je zabić. Następnie wracamy do zleceniodawcy (3 mikstury leczenia, 500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Broń dla Nemory


Dudley potrzebuje 10 paczek broni. Można je znaleźć w różnych miejscach, np. w magazynach należących do orków. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
Kradzież: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Wiadomość od buntownika imieniem Charles


Kontynuacja zadania nr 17 z Trelis (zlecenie od Charlesa). Zanosimy odpowiedź (300 sztuk złota w nagrodę).
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Finley atakuje Trelis


Finley chce zaatakować Trelis. Idziemy z nim w pobliże twierdzy (zadanie nr 16) i kiedy będziemy gotowi, dajemy sygnał do ataku.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 1250

16. Finley przygotowuje się do ataku na Trelis


Część zadania nr 15. Mamy podążać za Finleyem.
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Zniszcz obóz buntowników, Nemorę!


Jeśli współpracujemy w orkami, wybijamy wszystkich w Nemorze.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500

OKARA





1. W Okarze potrzebują więcej ludzi


Mannig powie ci, że w Okarze brakuje ludzi. Zaproponuj ich sprowadzenie. Czeka cię trochę poszukiwań. W sumie możesz pozyskać następujące osoby: Candelę, Frasera, Randalla, Owena, Kenta i Rakusa. Każ im iść do Okary, a później zgłoś ich Mannigowi. Otrzymasz w sumie 2300 sztuk złota i dodatkowe 3000 PD.
Reputacja w Okarze: +12
Punkty Doświadczenia: 1750

2. Polowanie na cieniostwory


Candela nie dowierza twoim osiągnięciom. Udowodnij mu to, zabijając dwa "paskudne cieniostwory" wałęsające się nieopodal. Wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Dwa rogi cieniostwora dla Candeli


Kiedy już zabijesz "paskudne cieniostwory", Candela zechce odkupić od ciebie ich rogi. Jeśli nie masz jeszcze odpowiedniej zdolności, musisz się jej nauczyć. Z zabitymi przed chwilą bestiami już nic nie możesz zrobić, trzeba więc poszukać innych. W zamian dostaniesz 200 sztuk złota i 2 mikstury leczenia).
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750

4. Candela powinien iść do Okary


Jest to część zadania nr 1. Powiedz Candeli, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Polowanie na agresywne dziki


Fraser powie ci o groźnych dzikach. Możesz iść na polowanie z nim (patrz zadanie nr 6). Zabij "paskudne dziki".
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750

6. Zapoluj z Fraserem na dziki


Część zadania nr 5. Podążaj za Fraserem i zabij "paskudne dziki". Następnie pogadaj z myśliwym - dostaniesz 2 mikstury leczenia i dodatkowe 500 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 750

7. Fraser powinien udać się do Okary


Jest to część zadania nr 1. Powiedz Fraserowi, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Oczyść kopalnię z wojownikiem Randallem


Randall opowie ci o bogatej w złoża kopalni zamieszkałej przez pełzacze. Pomóż mu ją oczyścić. Uważaj na mrok panujący w jaskiniach, który może znacznie utrudnić walkę.
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

9. Bogata kopalnia


Kontynuacja zadania nr 8. Randall chce, byś oczyścił z pełzaczy pozostałą część kopalni. Zrób to i zgłoś mu wykonanie zadania (dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

10. Randall powinien udać się do Okary


Jest to część zadania nr 1. Będziesz musiał dać Randallowi 300 sztuk złota, żeby oderwał się od kopania i poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Alkohol dla poszukiwacza


Owen poprosi cię o wódę. Daj mu ją.
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 250

12. Bezdomny poszukiwacz


Jest to część zadania nr 1. Owen jest bezdomnym górnikiem. Zaproponuj mu schronienie się w Okarze.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

13. Agresywne rozpruwacze


Kent ma problem z agresywnymi rozpruwaczami wałęsającymi się wokół jego jaskini. Zabij je i wróć do buntownika (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Kent powinien iść do Okary


Jest to część zadania nr 1. Będziesz musiał "przekonać" Kenta, aby poszedł do Okary. Albo groźbą, albo złotem.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Uwolnij maga ognia Rakusa od ożywieńców


Rakus opowie ci o swoim problemie. Pomóż mu wydostać się z jaskini.
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Zabij ożywieńców, których przywołał Rakus


Jest to część zadania nr 15. Wybij wszystkich ożywieńców w jaskini i wróć do Rakusa (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Prastara wiedza: +1
Reputacja w Okarze: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Mag ognia powinien udać się do Okary


Jest to część zadania nr 1. Powiedz Rakusowi, żeby poszedł do Okary.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

18. Przynieś Manningowi rudę żelaza


Mannig potrzebuje 5 bryłek rudy żelaza. Jeśli ich nie masz, możesz je zdobyć w jaskini, którą oczyszczasz z Randallem (zadania nr 8 i 9). Za wykonanie tego i 1. zadania dostaniesz 2000 sztuk złota.
Reputacja w Okarze: +8
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Zniszcz Okarę


Jeśli współpracujesz z orkami, zaproponuj Varekowi (orkowemu dowódcy w Monterze) zniszczenie Okary. Powinno ci pójść łatwiej niż z Reddock - zacznij od Rolanda, a później pojedynczo eliminuj kolejnych buntowników. Uważaj na łuczników i unikaj walki na otwartej przestrzeni. Po wykonaniu zadania wróć do Vareka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1500 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500

REDDOCK





1. Wybij orkowy patrol kursujący między Reddock a Ardeą


Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich jest w ciągłym ruchu i obecnie znajduje się gdzieś na drodze między Ardeą a Cape Dun - dokładniej obok zniszczonej chałupy, którą widać na wprost, jeśli staniemy w zachodnim wyjściu z Ardei. Aż trzech z czterech orków ma kuszę, dlatego podczas walki trzymaj się blisko nich. Potem dobij wszystkich szybko, nim się podniosą, i wróć do Gelforda, a dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

2. Pozbądź się patrolu orków stacjonującego na farmie


Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich stacjonuje na pobliskiej farmie. Zgódź się go zniszczyć. Wyjdź z obozu i idź prosto przed siebie. Jakieś 100 m dalej zobaczysz owe gospodarstwo. Orkowie są neutralni, więc będziesz musiał ich dobić, a to może stanowić problem. Dlatego najpierw proponuję pokonać Toporka (patrz zadanie nr 3), pozwolić mu się podnieść , znowu zaatakować i dobić. Wtedy reszta orków stanie się wroga i będzie ginąć bez potrzeby zadawania kończącego ciosu. Najpierw zaszarżuj na tego z kuszą, uważając na pociski, a następnie zajmij się resztą. Wróć poinformować Gelforda o wykonaniu zadania, a dostaniesz 500 sztuk złota i 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

3. Pokonaj w pojedynku Toporka


Możesz wyzwać Toporka na pojedynek. Gdy go pokonasz, zagadaj do niego (dodatkowe 250 PD). Możesz zażądać w nagrodę Kliffa na własność (zadanie nr 4) lub 500 sztuk złota. Później możesz go dobić i zająć się resztą orków (zadanie nr 2).
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500

4. Uwolnij Kliffa


Kliff jest kowalem będącym w niewoli orków. Aby go uwolnić, musisz pokonać Toporka w pojedynku (patrz zadanie nr 3), a w nagrodę zażądać niewolnika. Możesz również uwolnić go zabijając od razu wszystkich na farmie, jednak wtedy zadanie formalnie nie będzie wypełnione - otrzymasz jedynie 250 PD, kiedy poinformujesz go, że jest wolny.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

5. W Reddock potrzebują kowala


Jeśli upomnisz się u Javiera o broń, powie ci, że ich poprzedni kowal nie żyje i potrzebują nowego. Odpowiednim kandydatem jest Kliff, niewolnik orków z farmy znajdującej się ok. 100 m na południowy zachód od Reddock. Najpierw jednak musisz go uwolnić (patrz zadanie nr 4). Kiedy już to zrobisz, zgódź się go zaprowadzić do buntowników (patrz zadanie nr 6).
Kowalstwo: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

6. Zabierz Kliffa do Javiera, przywódcy Reddock


Zadanie to będziesz mógł wykonać, kiedy już uwolnisz Kliffa (patrz zadanie nr 4) i zaproponujesz mu posadę kowala w Reddock (patrz zadanie nr 5). Prowadząc go, unikaj potyczek. Quest kończy się rozmową z Javierem. Zagadaj jeszcze Kliffa, a dostaniesz 300 sztuk złota i dodatkowe 250 PD. Przy okazji kup od razu od niego Ognisty miecz (powinien go mieć) - szybko nie zdobędziesz lepszej broni.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

7. Zabij agresywne dziki


Brenton jest drwalem i chce, aby wybić agresywne dziki, które kręcą się po jego obozowisku. Znajduje się ono dokładnie z przeciwnej strony, co schody, tak więc możesz najkrótszą drogą obejść nieckę, w której znajduje się Reddock, ale odradzam to, ponieważ nawet nie zauważysz, kiedy znajdziesz się pomiędzy bestiami. Najlepiej zajdź ich od strony obozowiska orków obok zniszczonej chaty. Są dość groźne na tak wczesnym etapie gry, dlatego najlepsza taktyka jest taka: strzelaj z łuku, aż będą zbyt blisko -> uciekaj, aż przestaną cię ścigać -> znowu strzelaj, itd. Później powiedz Brentonowi o wykonaniu zadania, a otrzymasz 30 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

8. Daj Sebastianowi, magowi ognia, rośliny lecznicze


Mag Ognia Sebastian może nauczyć cię czegoś o alchemii, potrzebuje jednak do tego 10 ziół leczniczych. Nie musisz szukać daleko - rosną tuż obok Reddock. Przejdź wokół niecki, pozbieraj je i wróć do Sebastiana.
Alchemia: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 250

9. Pokonaj Coppera na arenie


Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie, porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 250 PD i ofertę wspólnego podróżowania.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 250

10. Pokonaj Joeya na arenie


Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie, porozmawiaj z nim, a dostaniesz miksturę leczenia i dodatkowe 250 PD.
Siła: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

11. Oczyść południowe jaskinie Reddock


Joey powie ci o bestiach czających się w południowych jaskiniach. Zaproponuj swoją pomoc i wejdź do tunelu. Całe zadanie polega tylko na zabijaniu. W pierwszej pieczarze są 4 jaskiniowe gobliny i jaszczur (z kufra weź kamień teleportacyjny do Reddock). Pięć jaszczurów dalej powinniśmy znaleźć pełzacza. To dość trudny przeciwnik, ale na szczęście ostatni. Po pokonaniu go wróć do Joeya i poinformuj go o sukcesie - dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +20
Punkty Doświadczenia: 750

12. Broń dla buntowników z Reddock


Norris poprosi cię o przyniesienie pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na pobliskiej farmie obok tronu Toporka, dwie inne w obozowisku wędrującego patrolu. Po oddaniu ich zleceniodawcy otrzymasz 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

13. Znajdź buntownicze podziemie w Cape Dun


Javier opowie ci o buntownikach ukrywających się i działających potajemnie w miastach Myrtany. Jedno z nich znajduje się w pobliskim Cape Dun. Buntownika rozpoznasz w Philu, niewolniku przerzucającym gnój. Powiedz, że przysyła cię Javier, a zadanie zostanie wykonane, natomiast od Phila otrzymasz 50 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

14. Zniszcz obóz buntowników, Reddock


Jeśli już będziesz miał dostęp do Uruka w Cape Dun i zdecydujesz się pracować dla orków, zaproponuj mu zniszczenie obozu w Reddock. Następnie przeteleportuj się tam. Rzeź najlepiej zacząć od Sebastiana - to bardzo niebezpieczny mag. Dobij go i od razu skieruj swoją uwagę na otaczających cię buntowników. Unikaj starć z większą liczbą przeciwników i staraj się ich wywabiać pojedynczo. Jednak jeśli zauważysz łucznika, natychmiast go dopadnij! Jeśli nie będzie już żadnego strzelca, zeskocz z zejścia na dach chaty i stamtąd z dystansu przetrzeb szeregi przeciwnika. W razie potrzeby wycofaj się do południowych tuneli i tam ulecz się. Kiedy zadanie zostanie wypełnione, wróć do Uruka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500

SILDEN





1. Zabij wilki w pobliżu Silden


Koło samotnej chaty w pobliżu Silden spotkasz Brama. Możesz z nim iść na polowanie (zadanie nr 2) i zabić Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 500 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Zapoluj z Bramem na srebrne wilki


Część zadania nr 1. Podążaj za Bramem i zabij wszystkie Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj ze swoim kompanem.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Zabij zębacze grasujące w pobliżu Silden


Nieopodal domu Brama jest chata Falka i Lukjana. Z tym pierwszym możesz iść zapolować na zębacze (zadanie nr 4). Po walce porozmawiaj z nim (dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Zapoluj z Falkiem na zębacze


Część zadania nr 3. Idź za Falkiem i zabij wszystkie cztery zębacze.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Zabierz skóry do Givessa, do młyna


Zaproponuj Lukjanowi zabranie dostawy futer do młyna. Z jednej strony chaty są 3 paczki futer, z drugiej cztery i jedna leży na studni. Zanosimy je do młyna, do Givessa.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

6. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry


Kontynuacja zadania nr 5. Dostajemy od Givessa zapłatę za futra i mamy ją przekazać Lukjanowi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

7. Zabierz drewno z obozu do Givessa, do młyna


Gancka stwierdzi, że najlepszym zadaniem dla ciebie będzie noszenie drewna. Mamy zebrać z całego obozu w sumie 10 paczek drewna na opał i zanieść do młyna, do Givessa. W nagrodę otrzymamy 500 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

8. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden


Zapotek powie ci, że pięciu niewolników uciekło z jego obozu. Mamy ich zabić. Poszukiwania prowadź na północ od Silden. Zobacz też zadanie nr 9.
Reputacja u Orków: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Uratuj niewolnika Silden od dziczy


Freman powie ci o pięciu niewolnikach zbiegłych z obozu w Silden (tych samych, co z zadania nr 8). Mamy każdego z nich odprowadzić do zleceniodawcy (dlatego zadanie to można wykonać pięć razy). Za każdego dostaniesz 100 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 500

10. Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu


Lars został uwięziony przez orków za kradzież. Możesz go wykupić u Zapoteka (300 sztuk złota). Porozmawiaj z Larsem (dodatkowe 500 PD; będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru - zadanie nr 11).
Reputacja w Nordmarze: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Idź z Larsem na przełęcz do Normdaru


Kiedy już uwolnisz Larsa (zadanie nr 10), będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru. Podążaj za nim.
Reputacja w Nordmarze: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

12. Zabij szamana orków, Grompela


Zapotek chciałby wyzwać na pojedynek przywódcę Silden, Umbraka, ale na przeszkodzie stoi szaman Grompel. Mamy go zabić. Zadanie to wykonujemy na samym końcu, bo powoduje, że wszyscy orkowie w mieście staną się wrogo nastawieni (chyba że jakimś cudem nikt tego zabójstwa nie zauważy). Możemy też zgładzić go podczas wykonywania zadania nr 44.
Reputacja u Asasynów: +1
Punkty Doświadczenia: 3000

13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot


Kadok zgubił gdzieś swój młot. Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj. W nagrodę za przyniesienie młota dostaniesz od Kadoka 100 sztuk złota i będziesz mógł się u niego uczyć.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Pokonaj Jarocka na arenie


Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Pokonaj Jarolla na arenie


Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarolla. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Pokonaj Trompocka na arenie


Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Trompocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

17. Pieczeń dla Frillocka


Frillock jest głodny. Daj mu 5 kawałków pieczeni. Dostaniesz w zamian 50 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 750

18. Zanieś beczki z rybami do młyna


Temmy powie nam, że są do zabrania beczki z rybami do młyna. Bierzemy wszystkie osiem (są przy chatach rybaków) i zanosimy je Givessowi. W nagrodę dostajemy 700 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Irmakowi zginęła halabarda


Irmak powie ci, że zginęła mu halabarda i przez to nie może pełnić warty. Znajdziesz ją w jednej chat rybaków, zawieszoną na ścianie. Oddaj mu ją. Przedstawi ci swoje przypuszczenie, że pewnie ukradli ją rybacy. Możesz wykryć jego kłamstwo, żądając za zachowanie milczenia złota (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

20. Quadir poluje na niewolników dla Silden


Możemy pomóc Quadirowi w pozyskiwaniu nowych niewolników. Na zachód od Silden jest obóz drwali. Na celownik bierzemy Willa (patrz zadanie nr 8) i przyprowadzamy go do Quadira. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

21. Pokonaj Willa


Część zadania nr 20. Pokonujemy Willa.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1000
22. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana

Bozep chce, żebyś zaniósł paczkę dzikich jagód Stanowi. W nagrodę od rybaka dostaniesz 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 500

23. Zgubione narzędzia Hatloda


Hatloda podczas próbnego rejsu łodzią zaatakowały dwa potwory. Uciekając przed nimi, stracił swoje najlepsze narzędzia. Mamy je dla niego odzyskać. Odnajdujemy bestie - "Jaszczur cierpiący na zatwardzenie" jest nieopodal młyna, a "Nasycony topielec" na brzegu w pobliżu wystających z jeziora pozostałości twierdzy paladynów. W nagrodę dostaniemy 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

24. Okręt doskonały


Po wykonaniu zadania nr 23, Hatlod powie nam, że chciałby zbudować okręt, który byłby doskonały. Do tego potrzebuje planów. Możemy je dla niego zdobyć w Lago w Varancie, wypełniając zadanie dla Sibura. W nagrodę dostaniemy 1500 sztuk złota.
Punkty Doświadczenia: 2500

25. Zdobądź szacunek orków w Silden


Żeby dostać się do górnego miasta, musisz zdobyć odpowiednio dużą reputację. Denpok skarży się, że w mieście nie ma wystarczająco dużo orków. Wykonujemy kolejno zadania nr 28, 29, 30 i 31. Quest ten zostanie wykonany, kiedy osiągniemy 75 reputacji w Silden.
Reputacja u Orków: +2
Punkty Doświadczenia: 2000

26. Orkowie w Silden potrzebują kowala


Denpok powie ci, że w Silden przydałby się kowal. Idziemy w pobliże młyna i zagadujemy Kadoka. Jeśli już znaleźliśmy jego młot (zadanie nr 13), zgodzi się pracować. W nagrodę od Denpoka dostajemy 500 sztuk złota (dodatkowe 1000 PD).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

27. Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki


Brontobb powie ci, że topielce pożerają rybaków. Mamy się udać na drugi brzeg rzeczki i zabić je ("Dziwne Topielce"). Wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

28. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta


Dostępne po wykonaniu zadania nr 27 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Brontobbowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

29. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta


Dostępne po wykonaniu zadania nr 19 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Irmakowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

30. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta


Dostępne po wykonaniu zadania nr 17 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Frillockowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść (500 PD), a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

31. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście


Dostępne po rozmowie z Denpokiem. Poinformuj Ganckę, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

32. Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden


Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawałków surowego mięsa. Dajemy mu je. W zamian dostajemy 1000 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

33. Idź z Pavelem do jego domku myśliwskiego


Pavela znajdziesz przy wyjściu z miasta. Będzie cię uczył, jeśli pójdziesz z nim do jego chaty myśliwskiej.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 500

34. Inog pomaga niewolnikom w ucieczce


Od Inoga dowiesz się, że pomaga on niewolnikom w ucieczce. Możemy go wydać Zapotekowi (otrzymamy 200 sztuk złota w nagrodę). Następnie wracamy do Inoga w informacją, że orkowie już wiedzą o tym procederze (200 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

35. Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach


Zdemaskuj Inoga i powiedz, że chcesz mu pomóc. Stwierdzi, że tutejszy przywódca orków musi mieć silny argument dla utrzymania swojej władzy. Mamy się dowiedzieć, co to za argument. Idziemy do Umbraka (jeśli mamy już do niego dostęp) i rozmawiamy z nim o tym. Wracamy z informacjami do Inoga (300 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

36. Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników


Jeśli zdecydujemy się współpracować z Inogiem i zapytamy go o broń, każe ci przynieść pięć paczek. Trzy znajdziesz w młynie (uważaj, żeby nikt cię nie zauważył, jak je będziesz brał), pozostałych będziesz musiał poszukać gdzie indziej. W nagrodę dostaniesz 1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

37. Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden


Jeśli zdecydujesz się współpracować z Inogiem i zapytasz go o przywódcę buntowników, wskaże ci swojego brata, Anoga. Mamy iść do obozu buntowników na północny wschód od Silden i powiedzieć mu, że potrzebna jest pomoc w mieście.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

38. Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu pomóc


Kontynuacja zadania nr 37. Anog nie może pomóc swojemu bratu. Powiadom o tym Inoga. Dostaniesz 200 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

39. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka


Jerek potrzebuje 25 kawałków pieczeni. Idziemy ze sprawą do kucharza Gambala, który daje nam dziesięć. Resztę sami musimy zdobyć. W nagrodę otrzymujemy pięć mikstur leczniczych.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

40. Znajdź broń dla skazańca Jereka


Jerek potrzebuje pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na piętrze głównego budynku (tego, gdzie przebywa Umbrak), pozostałe musisz zdobyć w innych miejscach. W nagrodę dostajemy cztery mikstury lecznicze.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

41. Przesyłka z Nordmaru


Porozmawiaj o przesyłce z Nordmaru z szamanem Grompelem. Idziemy do Anoga. Chce, żebyśmy przynieśli mu dostawę orków z Nordmaru. To i zadanie nr 43 można wykonać pewnym sposobem. Idziemy na przełęcz i widzimy grupę orków walczących z wilkami. Zabijamy wilki. Następnie godzimy się eskortować Tragaka do Grompela i przyłączamy go. Zabijamy wszystkich orków. Odłączamy Tragaka i pokonujemy go. Zabieramy mu dostawę, a kiedy się podniesie, znów przyłączamy. Idziemy do Anoga z dostawą (1000 sztuk złota), a następnie z Tragakiem do Silden (2 mikstury many i 500 sztuk złota).
Alchemia: +1
Reputacja u Orków: +1
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 2000

42. Zanieś Anogowi orkową dostawę Nordmaru


Patrz zadanie nr 41.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

43. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden


Patrz zadanie nr 41.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2500

44. Wódz Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników, Anoga


Jeśli zdecydujesz się pomagać orkom, Umbrak zleci ci zabicie przywódcę buntowników, Anoga. Idziemy do Grompela. Ten może zaprowadzić nas do rebeliantów (zadanie nr 45). Zabijamy tam Anoga (i, siłą rzeczy, innych też). Wróć do Umbraka (1000 sztuk złota i dodatkowe 1750 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 5000

45. Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru


Część zadania nr 44. Idziemy za Grompelem.
Punkty Doświadczenia: 1000

46. Zabij szpiega buntowników


Trzeba zabić Inoga.
Reputacja u Orków: +3
Punkty Doświadczenia: 2500

47. Pozbądź się orków z Silden


Jeśli pracujemy dla buntowników, starym zwyczajem oczyszczamy Silden z orków i ich najemników.
Reputacja u Buntowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500

TRELIS





1. Zabij ogry!


Thorus opowie ci o ograch czających się w leśnej jaskini. Trzeba je zabić. Po wykonaniu zadania wracamy do Thorusa (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD)
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250

2. Zorientuj się, co jest nie tak z farmą na zachodzie


Thorus chce, żebyśmy sprawdzili, co złego dzieje się na zachodniej farmie. Rozmawiamy z Kapotthem, wykonujemy zadania nr 3 i 4, a następnie wracamy do zleceniodawcy (200 sztuk złota).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250

3. Podejrzana jaskinia w pobliżu farmy


Część zadania nr 2. Idziemy do pobliskiej jaskini i wybijamy "podejrzane szablozęby. Wracamy do Kapottha (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250
4. Czy najeźdźcy splądrowali farmę?

Kontynuacja zadania nr 3. Kapotth ze spalonej farmy na zachodzie twierdzi, że gońcy leśni najechali ją. Idziemy na północ i przekonujemy się o tym. Możemy zabić druida Torna. W nagrodę dostaniemy od zleceniodawcy 300 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Ze wschodniej świątyni nie docierają dostawy


Thorus każe nam iść do Tempecka i powiedzieć mu, żeby przysłał do miasta dostawę. Okazuje się jednak, że nie jest to możliwe. Musimy najpierw wykonać zadanie nr 6. Następnie pytamy Tempecka, co mamy powiedzieć Thorusowi. Wracamy do najemnika z raportem. Nagroda to 500 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Sprawdź czy w świątyni Trelis pozostał ktoś żywy


Podczas penetrowania świątyni, Tempeck i jego grupa została zaatakowana przez nieumarłych. Mamy sprawdzić, czy ktoś jest wewnątrz, kto przetrwał walkę. Wchodzimy do świątyni i torujemy sobie drogę wśród ożywieńców. Wreszcie docieramy do Kamaka (patrz zadanie nr 7). Kiedy wyjdziemy, rozmawiamy z Tempeckiem. W nagrodę otrzymujemy 400 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Pomóż szamanowi Kamakowi wydostać się ze świątyni


Kontynuacja zadania nr 6. Pomagamy Kamakowi opuścić świątynię. W nagrodę dostajemy 5 mikstur leczniczych.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Paladyn Konrad chce odzyskać swoją magię


Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Konradowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

9. Ork wojownik Pranck potrzebuje mikstur leczniczych


Daj miksturę leczenia Pranckowi.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 500

10. Ork wojownik Pranck potrzebuje 20 mikstur leczniczych


Kontynuacja zadania nr 9. Pranck potrzebuje 20 mikstur leczniczych (na ich zdobycie mamy 2 dni). Daj mu je.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Odszukaj zbiegłego zbiegłego niewolnika Avogadro


Pranck chce, żebyś odszukał zbiegłego alchemika imieniem Avogadro. Znajdziesz go ukrywającego się na pobliskiej farmie Josha. Informujemy o tym Prancka (dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Zabierz alchemika Avogadro do Trelis


Kontynuacja zadania nr 11. Zabieramy alchemika Avogadro do Trelis. Zgłaszamy się do Prancka (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Alchemia: +1
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

13. Milok szuka swojego starego miecza


Tempeck zabrał miecz Miloka. Mamy go dla niego odzyskać. Idziemy do Tempecka i rozmawiamy z nim. Miecz jest na taczkach. Wracamy do Miloka.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Cole chce iść do Nemory


Cole z farmy Farmona chce iść do obozu buntowników w Nemorze. Idziemy z nim tam.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 500

15. Benowi przydałaby się nauczka


Prowokujemy Bena i bijemy go.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 750

16. Służący Ben potrzebuje swojej łopaty


Ben zostawił swoją łopatę w świątyni. Przynosimy mu ją.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Opowiedz przywódcy Nemory o sytuacji buntowników w świątyni Trelis


Charles chce, żebyśmy poszli do Nemory i donieśli tamtejszemu przywódcy buntowników o ich sytuacji. W nagrodę dostaniemy 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

18. Zabij orków w świątyni w Trelis i w jej okolicy


Charles zleci nam pozbycie się orków przebywających w pobliżu świątyni. Idziemy się z nimi rozprawić. Następnie wracamy do Charlesa (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Podstępne gobliny napadają farmę Dereka


Farma Dereka jest atakowana przez gobliny. Pomagamy w walce.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 750

20. Zabij złodziejskie gobliny napadające na farmę Dereka


Kiedy wykonamy zadanie nr 19, Derek poprosi nas, abyśmy znaleźli kryjówkę goblinów i zabili je. Znajdziemy ją w jaskini nieopodal (trzeba iść wzdłuż gór). Wracamy do zleceniodawcy (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

21. Zlikwiduj ożywieńców w jaskiniach


Zadanie zleca nam tchórzliwy buntownik imieniem Steve. Oczyszczamy pobliską jaskinię z nieumarłych. Wracamy do Steve'a (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

22. Zabij pochrząkujące bestie z jaskini koło farmy Josha


Josh chce, żebyśmy udali się do pobliskiej jaskini i rozprawili się z "pochrząkującymi bestiami". Idziemy tam i wybijamy rozpruwacze. Wracamy do zleceniodawcy (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1500

23. Artefakt Kamaka


Peer zleca nam zadanie okradzenia Kamaka z artefaktu. Należy pobić szamana, ale uprzednio zadbajmy, by mieć ponad 75 reputacji w Trelis, aby orkowie nie obrócili się przeciwko nam (przynajmniej jeśli zamierzamy współpracować z nimi).
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 500

24. Splądruj farmy


Dostępne po wykonaniu zadania nr 23. Peer zleca nam zadanie okradzenia Dudleya. Idziemy do jego domu i zabieramy zawartość skrzyni.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 1250

25. Splądruj zamek w Trelis


Dostępne po wykonaniu zadania nr 24. Peer zleca nam trudne zadanie okradzenia skarbca w Trelis. Musimy niezauważenie wkraść się do podziemia siedziby Vaka i zabrać zawartość odpowiedniej skrzyni.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 2500
26. Vak potrzebuje pięćdziesiąt tysięcy sztuk złota dla asasyna

Cóż... Vak wisi asasynom 50000 sztuk złota. Możemy mu tyle zapłacić w zamian za artefakt. Lub zabić - jeśli współpracujemy z buntownikami.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 5000

27. Zdobądź zamek Trelis


Wybijamy wszystkich orków, ich najemników i asasynów w Trelis, a także na pobliskich farmach. Uważamy, aby nie zranić Konrada.
Reputacja u Buntowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500

VENGARD





1. Ognisty puchar Markusa ma trafić do przywódcy magów ognia


Kiedy przeteleportujesz się do świątyni w Vengardzie, zaczepi cię Markus. Zaznajomi cię z sytuacją oraz poprosi o zaniesienie ognistego pucharu do przywódcy magów ognia, Karrypto.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 2000

2. Zabij 5 przywódców oblężenia wewnątrz bariery


Markus powie ci o pięciu dowódcach orków, których wyeliminowanie może dać płomyk nadziei na wypędzenie okupanta ze stolicy. Zgódź się zająć tą sprawą. Zadanie nie będzie łatwe. Orków jest naprawdę wielu i posiadają groźnych szamanów. Proponuję nie mieszać na razie do walki buntowników (nie wchodź do drewnianego pomieszczenia w świątyni!) i przedostać się na dach najbliższej chaty. W dalszej walce możesz wykorzystać wskazówki zawarte w tym tekście.
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Vengardzie: +15
Punkty Doświadczenia: 5000

3. Zabierz paladyna Georga do Corbyna - dowódcy stolicy


Paladyn Georg bardzo chce dostać się do zamku i zaproponuje ci swoje towarzystwo. Odradzam jednak wspólną walkę ze względu na ostrożność, jaką należy zachować w niektórych sytuacjach, do czego niestety nasz kompan zdolny nie będzie. Najpierw musisz więc w pojedynkę oczyścić nieco drogę. Kiedy już to zrobisz, zaprowadź go do Cobryna (otrzymasz 500 sztuk złota) i pogadaj z nim (5 mikstur leczniczych i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Vengardzie: +15
Punkty Doświadczenia: 2000

4. Odszukaj zaginionego paladyna Thordira


Od Cobryna dowiesz się, że Thordir zaginął ostatnio we wschodniej części Vengardu. Odnajdziesz go na szczycie najwyższej wieży w tamtym rejonie.
Reputacja w Vengardzie: +15
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Pomóż paladynowi Thordirowi dostać się do zamku


Kontynuacja zadania nr 4. Jesli już poradziłeś sobie z orkami, nie będziesz miał problemów ze sprowadzeniem Thordira do zamku (w dowód wdzięczności otrzymasz 3 mikstury lecznicze). Zanieś dobre wieści Cobrynowi (dodatkowe 1000 PD i 500 sztuk złota).
Reputacja w Vengardzie: +15
Punkty Doświadczenia: 2000

6. Zanieś Abe chleb do zamku


Abe potrzebuje 30 bochenków chleba. Jeśli nie masz tej ilości, poszukaj w skrzyniach na terenie całego Vengardu. W zamian dostaniesz 5 mikstur many.
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Zanieś Abe pieczeń do zamku


Abe potrzebuje 30 kawałków pieczeni. Jeśli nie masz tej ilości, udaj się na polowanie. W zamian dostaniesz 5 mikstur leczenia.
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Dostarcz Keldronowi broń do zamku


Keldron potrzebuje 20 paczek broni dla paladynów. Na ich poszukiwanie będziesz musiał udać się poza Vengard.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Vengardzie: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Zanieś Vandornowi młoty dla zamku


Vandorn potrzebuje 10 młotów. Wbrew pozorom zadanie nie jest proste. Musisz się nieźle nabiegać po różnych kupcach (spoza Vengardu), żeby zebrać potrzebną ilość. W nagrodę otrzymasz 300 sztuk złota.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

10. Zanieś Vandornowi kilofy dla zamku


Vandorn potrzebuje 20 kilofów. Rozwiązanie identyczne, jak w zadaniu nr 3. W nagrodę otrzymasz 1000 sztuk złota.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Zanieś Vandornowi piły dla zamku


Vandorn potrzebuje 5 pił. Rozwiązanie identyczne, jak w zadaniu nr 3. W nagrodę otrzymasz 500 sztuk złota.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Vengardzie: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

12. Zniszcz pierścień oblężenia orków na zewnątrz bariery


Być może już na początku gry, zwiedzając okolice Ardei i Reddock, natknąłeś się na sporą grupę orków mającą obóz tuż przy barierze. To właśnie oni są teraz twoim celem. Aby wykonać zadanie musisz jedynie zabić czterech dowódców, ale nie unikniesz rzezi z udziałem wszystkich ich żołnierzy. Nie będzie to łatwa walka. Szczególną uwagę należy zwrócić na szamanów. Najlepiej mądrze wykorzystać ściany namiotów do skrócenia odległości. Pozostałych przeciwników postaraj się wywabiać pojedynczo poza obóz i w ten sposób ich pokonywać. Potem idź po nagrodę do Rhobara (10000 sztuk złota i dodatkowe 5000 PD).
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 5000

13. Zniszcz Vengard - stolicę ludzi


Kiedy już staniesz przed Kanem w Faring, ten zleci ci zniszczenie Vengardu. Trzeba po prostu wybić wszystkich ludzi w stolicy.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 10000

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.b3.pun.pl www.modelevb.pun.pl www.sofd63.pun.pl www.youtubeforum.pun.pl www.footballforum.pun.pl