Kody

Kody i dodatki do gier

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-07-05 22:47:39

Sokaris

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 18
Punktów :   

Gothic 3 bronie H1

Miecz królewski

Opis: Miecz Rhobara Pierwszego

Wymagania:

Siła: 230
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 160
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 40000
Cena sprzedaży: 12000

Uwagi: Posiadaczem miecza królewskiego jest władca Myrtany. Jeśli chcemy wejść w posiadanie tego oręża, nie pozostaje nam nic innego, jak zabić króla. Do kompletu dostaniemy też doskonałą tarczę.


Miecz Przodków

Opis: Ten potężny oręż wykonano z czystej rudy magicznej

Wymagania:

Siła: 240
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 120
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5

Cena kupna: 50000
Cena sprzedaży: 15000

Uwagi: Miecz Przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.


Wielki miecz

Opis: Tylko najsilniejsi wojownicy mogą władać tym mieczem

Wymagania:

Siła: 220
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 110

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Wielki miecz możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz mistrzowski

Wymagania:

Siła: 210
Zdolność: Mistrz walki mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Dodatkowo: Mistrz dwóch ostrzy

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz mistrzowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.


Miecz runiczny

Opis: Prastare runy nadają tej broni jej moc

Wymagania:

Siła: 210
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 105
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz runiczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.


Ognisty miecz

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 100

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Ognisty miecz możemy kupić od wielu handlarzy, między innymi od nordmarskich kupców.


Inkwizytor

Wymagania:

Siła: 190
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 95

Cena kupna: 27500
Cena sprzedaży: 8250

Uwagi: Miecz Inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz półtoraręczny

Wymagania:

Siła: 180
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90

Cena kupna: 16000
Cena sprzedaży: 4800

Uwagi: Miecz półtoraręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


El Bastardo

Opis: Legendarny El Bastardo

Wymagania:

Siła: 190
Zdolność: Lepsza walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Dodatkowo: Mistrz walki mieczem

Cena kupna:27500
Cena sprzedaży: 8250

Uwagi: El Bastardo możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Możemy go także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz Nordmarczyka

Opis: Takie miecze powstają tylko w Nordmarze

Wymagania:

Siła: 170
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 6000

Uwagi: Miecz Nordmarczyka możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Jest to jedno z zadań, jakie zleca nam kowal Ingvar z klanu młota. Miecz ten możemy także otrzymać w charakterze nagrody za oswobodzenie Nordmaru od orków.


Miecz barbarzyńcy

Wymagania:

Siła: 170
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600

Uwagi: Miecz barbarzyńcy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Kordelas

Wymagania:

Siła: 170
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 85

Cena kupna: 12000
Cena sprzedaży: 3600

Uwagi: Kordelas możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Lodowe ostrze

Wymagania:

Siła: 160
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Lodowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Katana

Wymagania:

Zdolności łowieckie: 160
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Katanę możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Księżycowe ostrze

Opis: To ostrze otacza tajemnicza aura

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 1500

Uwagi: Księżycowe ostrze jest nagrodą, którą otrzyma mistrz areny Mora Sul. Kiedy już staniemy się posiadaczami miecza, możemy go zatrzymać, wręczyć w charakterze prezentu miejscowemu władcy, Gonzalesowi, bądź sprzedać kowalowi Ismaelowi za 600 złotych monet.


Miecz paladyna

Opis: Niegdyś jedynie paladyni mogli posługiwać się taką bronią

Wymagania:

Siła: 160
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 90
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Miecz paladyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Długi miecz

Wymagania:

Siła: 150
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75

Cena kupna: 2500
Cena sprzedaży: 750

Uwagi: Długi miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


Rubinowe Ostrze

Opis: Dobrze wyważone ostrze

Wymagania:

Siła: 150
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 75
Dodatkowo: Lepsza walka mieczem

Cena kupna: 8000
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Rubinowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz ten możemy także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy


Miecz Asasyna

Wymagania:

Siła: 140
Zdolność: 70
Obrażenia od ostrza: 70
Oręż zatruty

Cena kupna: 1250
Cena sprzedaży: 375

Uwagi: Projekt Miecza Przodków możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu oraz pustynni rabusie.


Miecz Wenzela

Opis: Miecz Wenzela

Wymagania:

Siła: 160
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 80
Oręż błogosławiony

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 2400

Uwagi: Już na początku gry możemy wejść w posiadanie tego miecza. Jak nazwa wskazuje, należy on do Wenzela, jednak paladyn zgubił go w jaskini pełnej wilków i prosi nas o pomoc w jego odzyskaniu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, byśmy sami wcześniej nacieszyli się tym orężem i używali go do czasu, aż nie znajdziemy bądź nie wykujemy dla siebie lepszej broni. Jeśli zaś trzymamy stronę orków, Wenzel pewnie już jakiś czas temu poległ z naszej ręki i miecza w ogóle nie musimy mu zwracać.


Szeroki miecz

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 750
Cena sprzedaży: 225

Uwagi: Szeroki miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


Półksiężyc

Opis: To szlachetne ostrze wykuł prawdziwy mistrz.

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500


Rapier

Opis: Elegancka broń wymagająca ogromnych zdolności

Wymagania:

Zdolności łowieckie: 120
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240


Zabójca Orków

Wymagania:

Siła: 100
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50
Dodatkowo: Zabójca Orków

Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180

Uwagi: Zaczynamy grę, dzierżąc w dłoni właśnie Zabójcę Orków. Nie powinniśmy rozstawać się z tym mieczem zbyt szybko - minie sporo czasu, nim spotkamy nauczyciela zdolności, którą daje nam oręż, a jeśli trzymamy stronę buntowników, jej pomoc w uwalnianiu miast Myrtany spod orkowej okupacji jest nieoceniona.


Miecz

Opis: Zupełnie normalny miecz

Wymagania:

Siła: 100
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 50

Cena kupna: 50
Cena sprzedaży: 15


Nóz Asasyna

Wymagania:

Siła: 90
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 45
Oręż zatruty

Cena kupna: 350
Cena sprzedaży: 105

Uwagi: Nóż Asasyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu.


Zardzewiały miecz

Opis: Ten miecz miewał się już lepiej

Wymagania:

Siła: 60
Zdolność: Walka mieczem
Obrażenia od ostrza: 30

Cena kupna: 30
Cena sprzedaży: 9

Uwagi: Zardzewiałym mieczem władają czarne gobliny oraz niektórzy bandyci. Ale to chyba mało istotne - któż chciałby zdobyć właśnie ten oręż?


Pałka

Opis: Lite drewno

Wymagania:

Siła: 10
Obrażenia od uderzeń: 15

Cena kupna: 10
Cena sprzedaży: 3

Uwagi: Pałką posługują się gobliny i zombie. Naszemu bohaterowi może się ona przydać jedynie do ogłuszania wrogów, jeśli posiadamy tę zdolność.


Włócznia

Wymagania:

Brak
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150


Topór drwala

Wymagania:

Siła: 100
Obrażenia od ostrza: 50

Cena kupna: 40
Cena sprzedaży: 12


Kilof

Wymagania:

Siła: 100
Obrażenia od uderzeń: 50

Cena kupna: 80
Cena sprzedaży: 24

Uwagi: Kilof lepiej nosić zawsze przy sobie - nie, nie w charakterze broni! Narzędzie to możemy wykorzystać do wydobywania magicznej rudy, złota i innych surowców ze skalnych złóż.


Kosa

Wymagania:

Brak
Obrażenia od ostrza: 40

Cena kupna: 75
Cena sprzedaży: 22


Ciężka gałąź

Wymagania:

Siła: 50
Obrażenia od uderzeń: 25

Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hamar.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl www.p-metin2.pun.pl www.fp.pun.pl www.wspia2011.pun.pl