Kody

Kody i dodatki do gier


#1 2012-07-05 22:49:01

Sokaris

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 18
Punktów :   

Gothic 3 bronie H2

Gniew Innosa

Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż

Wymagania:

Siła: 300
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 160
Dodatkowo: Paladyn
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 75000
Cena sprzedaży: 22500

Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Moc przodków

Opis: Potężny oręż z czystej rudy

Wymagania:

Siła: 270
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000

Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.


Miecz demona

Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz

Wymagania:

Siła: 666
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1

Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.


Wielki inkwizytor

Wymagania:

Siła: 260
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 140
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 45000
Cena sprzedaży: 13500

Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz katowski

Wymagania:

Siła: 220
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 110

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz dwuręczny z rudy

Wymagania:

Siła: 210
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 105

Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000

Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.


Miecz zakonu

Wymagania:

Siła: 180
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Miecz dwuręczny

Wymagania:

Siła: 150
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 75

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


Zardzewiały miecz dwuręczny

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 60
Cena sprzedaży: 18


Ogrowy morgenstern

Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

Wymagania:

Siła: 500
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od uderzeń: 250

Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90

Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.


Krush Tarach

Wymagania:

Siła: 400
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


Krush Irmak

Opis: Halabarda Irmaka

Wymagania:

Siła: 400
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 450

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.


Krush Agash

Wymagania:

Siła: 350
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 175

Cena kupna: 900
Cena sprzedaży: 270

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


Gniew berserkera

Wymagania:

Siła: 290
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500

Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Krush Pach

Wymagania:

Siła: 300
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


Krush Morok

Wymagania:

Siła: 300
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


Topór berserkera

Wymagania:

Siła: 270
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135

Cena kupna: 55000
Cena sprzedaży: 16500

Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Krush Varok

Wymagania:

Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 125

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


Topór bojowy barbarzyńcy

Opis: Nawet ork bałby się tej broni

Wymagania:

Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 120
Dodatkowo: Zabójca Orków

Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500

Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Młot wojenny

Wymagania:

Siła: 240
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od uderzeń: 120

Cena kupna: 15000
Cena sprzedaży: 4500

Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Topór bojowy

Wymagania:

Siła: 200
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Dodatkowo: Duży oręż III

Cena kupna: 21000
Cena sprzedaży: 6300

Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Toporek do mięsa

Wymagania:

Siła: 170
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 85
Dodatkowo: Duży oręż II

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


Wielki topór

Wymagania:

Siła: 160
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 7000
Cena sprzedaży: 2100


Kolczasta pałka

Wymagania:

Siła: 150
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 75

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45

Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.


Halabarda

Wymagania:

Siła: 70
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 70

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210


Nabijana kolcami pałka

Wymagania:

Siła: 130
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 65

Cena kupna: 100
Cena sprzedaży: 30


Krush Milok

Opis: Stary miecz Miloka

Wymagania:

Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.


Zardzewiały topór bojowy

Wymagania:

Siła: 120
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nasza-ekipa.pun.pl www.hamar.pun.pl www.fp.pun.pl www.p-metin2.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl