Kody

Kody i dodatki do gier

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-07-05 22:51:40

Sokaris

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 18
Punktów :   

Gothic 3 bronie dystansowa i zbroje

Łuki

Demoniczny łuk




Opis: Podobno dusze jego ofiar niosą strzały do celu.

Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 120

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 250
Umiejętność: Mistrz łucznictwa

Wartość:
Cena sprzedaży: 15600
Cena kupna: 52000


Łuk runiczny



Opis: To runy nadają temu łukowi jego moc.

Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 115
Dodatkowo: Mistrz łucznictwa

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 240
Umiejętność: Łucznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 12600
Cena kupna: 42000


Cicha śmierć



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 115

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 230
Umiejętność: Łucznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 10800
Cena kupna: 36000


Nimrod



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 110

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 220
Umiejętność: Łucznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 9000
Cena kupna: 30000


Siewca śmierci



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 105

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 210
Umiejętność: Łucznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 7500
Cena kupna: 25000


Rogowy łuk



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 100

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 200
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 6000
Cena kupna: 20000


Orkowy rozpruwacz



Opis: Tylko w Nordmarze "polują" na orków.

Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 95
Dodatkowo: Łowca orków

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 190
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 6300
Cena kupna: 21000


Łuk armijny



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 90

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 170
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 4500
Cena kupna: 15000


Łuk bojowy



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 90
Dodatkowo: Łucznik

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 180
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 5400
Cena kupna: 18000


Łuk Gońca Leśnego



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 85
Dodatkowo: Myśliwy (Gruba zwierzyna)

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 160
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 5550
Cena kupna: 18500


Łuk dębowy



Opis: Wykonany z twardego dębu.

Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 80


Wymagania:
Zdolności łowieckie: 150
Umiejętność: Łuk


Wartość:
Cena sprzedaży: 3600
Cena kupna: 12000


Wilczy rozpruwacz




Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 75
Dodatkowo: Myśliwy

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 140
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 2850
Cena kupna: 9500


Długi łuk



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 70

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 120
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 960
Cena kupna: 3200


Łuk wojenny



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 70

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 130
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 1500
Cena kupna: 5000


Łuk Kompozytowy



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 65


Wymagania:
Zdolności łowieckie: 110
Umiejętność: Łuk


Wartość:
Cena sprzedaży: 480
Cena kupna: 1600


Kościany łuk



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 55

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 100
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 240
Cena kupna: 800


Łuk asasyna



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 50

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 90
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 120
Cena kupna: 400


Łuk myśliwski



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 45

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 80
Umiejętność: Łuk

Wartość:
Cena sprzedaży: 60
Cena kupna: 200


Łuk



Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 40

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 70

Wartość:
Cena sprzedaży: 30
Cena kupna: 100



Kusze

Krash Morra


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 200


Wymagania:
Siła: 280
Umiejętność: Mistrz łucznictwa

Wartość:
Cena sprzedaży: 18000
Cena kupna: 60000


Ciężka Kusza


Opis: Prosta i skuteczna.

Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 180

Wymagania:
Siła: 250
Umiejętność: Kusznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 10500
Cena kupna: 35000

Zabójca Nosorożców


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 170

Wymagania:
Siła: 235
Umiejętność: Kusznik

Wartość:
Cena sprzedaży: 7650
Cena kupna: 25500

Kusza Nordmarczyka


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 160

Wymagania:
Siła: 210
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena sprzedaży: 3840
Cena kupna: 12800

Krwawe Żniwa


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 150

Wymagania:
Siła: 195
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena sprzedaży: 1920
Cena kupna: 6400

Kusza Najemnika


właściwości:
Obrażenia od pocisków: 140

Wymagania:
Siła: 180
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena sprzedaży: 960
Cena kupna: 3200

Śmierć Niewolnika


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 130

Wymagania:
Siła: 165
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 525
Cena kupna: 1750

Kusza Łowcy Głów


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 120

Wymagania:
Siła: 150
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena sprzedaży: 300
Cena kupna: 1000

Orkowa Kusza


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 110

Wymagania:
Siła: 135
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena sprzedaży: 225
Cena kupna: 750

Kusza


Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 100

Wymagania:
Siła: 100
Umiejętność: Ciężka kusza

Wartość:
Cena: sprzedaży: 150
Cena: kupna: 500


Zbroje

Pancerze buntowników

Pancerz Paladyna

Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Cena kupna: 150000
Cena sprzedaży: 45000
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie, u niektórych Magów Ognia


Pancerz ceremonialny

Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Cena kupna: 125000
Cena sprzedaży: 37500
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u kowala Keldorna w Vengardzie


Ciężki pancerz buntownika

Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 70000
Cena sprzedaży: 21000
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie


Pancerz buntownika

Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Wymagana reputacja u buntowników: 25%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie


Lekki pancerz buntownika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie


Pancerze najemników orków

Pancerz orka

Ochrona przed ogniem +25
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Cena kupna:
Cena sprzedaży: 54000
Wymagana reputacja u orków: 50%
Uwagi: Pancerz ten możemy otrzymać od Kana, wodza orków rezydującego na zamku w Faring, jeśli zabijemy wszystkich przywódców buntowników i króla Rhobara II.


Ciężki pancerz najemnika

Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 70000
Cena sprzedaży: 21000
Wymagana reputacja u orków: 50%
Zakup: u handlarzy orków


Pancerz najemnika orków

Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Wymagana reputacja u orków: 25%
Zakup: u handlarzy orków


Lekki pancerz najemnika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500
Zakup: u handlarzy orków


Pancerze Gońców Leśnych

Szata druida

Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000
Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25%
Zakup: u druidów


Ubranie Gońca Leśnego

Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Dodatkowo: Cichy łowca
Cena kupna: 25000
Cena sprzedaży: 7500
Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25%
Zakup: u druidów


Pancerze Nordmarczyków

Ciężki pancerz Nordmarczyka

Ochrona przed lodem +60
Ochrona przed pociskami +60
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 120000
Cena sprzedaży: 36000
Wymagana reputacja w Nordmarze: 50%
Zakup: u kupców w Nordmarze.


Pancerz Nordmarczyka

Ochrona przed lodem +45
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 64000
Cena sprzedaży: 19200
Wymagana reputacja w Nordmarze: 25%
Zakup: u kupców w Nordmarze.


Lekki pancerz Nordmarczyka

Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Wymagana reputacja w Nordmarze: 25%
Zakup: u kupców w Nordmarze. Możemy też otrzymać go od kowala Stejnara z klanu Młota, jeśli dostarczymy mu sto bryłek rudy.


Pancerze Asasynów

Elitarny pancerz Asasyna

Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco
Cena kupna: 90000
Cena sprzedaży: 24000
Wymagana reputacja u Asasynów: 50%
Zakup: u kupców w Varrancie


Pancerz Asasyna

Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 40000
Cena sprzedaży: 12000
Wymagana reputacja u Asasynów: 25%
Zakup: u kupców w Varrancie


Lekki pancerz Asasyna

Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 6000
Cena sprzedaży: 1800
Zakup: u kupców w Varrancie. Możemy go również otrzymać będąc w Bradze, w zamian za skórę mrocznego zębacza.


Pancerze koczowników

Ciężkie ubranie koczownika

Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 80000
Cena sprzedaży: 24000
Wymagana reputacja u koczowników: 50%
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie


Ubranie koczownika

Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Wymagana reputacja u koczowników: 25%
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie


Lekkie ubranie koczownika

Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 6000
Cena sprzedaży: 1800
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie


Szaty magów

Grając postacią parającą się magią, stroniącą od wszelkiego żelastwa, a w związku z tym i ciężkich zbroi, możemy zdecydować się na noszenie gustownej szaty. Wprawdzie nic nie stoi na przeszkodzie, by czarodziej biegał po Myrtanie w płytówce, ale czy możemy wówczas mówić o zachowaniu klimatu gry? Choć z pozoru wydaje się, że szaty zapewniają słabą ochronę w porównaniu do innych pancerzy, warto przyjrzeć się im bliżej. Zwłaszcza, że mamy możliwość zainwestowania w zdolność, podwajającą ich właściwości ochronne.


Szata ognia

Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500
Zakup: m.in. Kowal Keldorn w Vengardzie, Mag Ognia Pyran w Klasztorze, Mag Ognia Karrypto w pałacu w Vengardzie


Szata wody

Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Dodatkowo: Odporność na choroby
Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000
Zakup: Mag Wody Cronos, znajdujący się w jaskini niedaleko Ben Sala


Szata Adanosa

Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Mag Wody
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 1
Uwagi: Szata jest jednym z pięciu Artefaktów Adanosa. Znajdziemy ją w świątyni Al Shedim.


Inne

W tej kategorii mieszczą się dwa najtańsze stroje dla naszego herosa. Nie uważam jednak, by warto było w nie inwestować - ochronę zapewniają marną, a za niewiele więcej można stać się posiadaczem lekkiego pancerza buntownika bądź najemnika. Lepiej więc nie inwestować w skórzany strój, o ubraniu farmera nie wspominając - któryż to mężny bohater założyłby na siebie wdzianko o takiej nazwie?

Skórzany strój

Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Cena kupna: 1000
Cena sprzedaży: 300
Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.


Ubranie farmera

Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90
Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.


Pancerze możliwe do uzyskania tylko dzięki kodom

Ot, taka ciekawostka dla dociekliwych. Jeśli zechcecie wpisać kod, dzięki któremu w waszym ekwipunku pojawią się wszystkie przedmioty dostępne w grze, waszym oczom ukaże się także kilka pancerzy, których podczas uczciwej rozgrywki nie da się zdobyć i przywdziać. Należą one do króla Rhobara, władcy asasynów Zubena oraz maga Xardasa, jednak zabicie wyżej wymienionych postaci niczego nie zmieni - po ich śmierci i tak nie będziemy mogli zabrać zbroi. A szkoda, chciałoby się rzec.

Pancerz Rhobara

Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Cena kupna: 140000
Cena sprzedaży: 42000


Pancerz Zubena

Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +70
Ochrona przed ostrzami +70
Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco
Cena kupna: 110000
Cena sprzedaży: 33000


Szata Czarnego Maga

Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +45
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 120000
Cena sprzedaży: 36000

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ntasg.pun.pl www.grom.pun.pl www.wam.pun.pl www.logistyka.pun.pl www.ratunkiur.pun.pl