Kody i dodatki do gier
Łuki
Demoniczny łuk
Opis: Podobno dusze jego ofiar niosą strzały do celu.
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 120
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 250
Umiejętność: Mistrz łucznictwa
Wartość:
Cena sprzedaży: 15600
Cena kupna: 52000
Łuk runiczny
Opis: To runy nadają temu łukowi jego moc.
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 115
Dodatkowo: Mistrz łucznictwa
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 240
Umiejętność: Łucznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 12600
Cena kupna: 42000
Cicha śmierć
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 115
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 230
Umiejętność: Łucznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 10800
Cena kupna: 36000
Nimrod
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 110
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 220
Umiejętność: Łucznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 9000
Cena kupna: 30000
Siewca śmierci
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 105
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 210
Umiejętność: Łucznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 7500
Cena kupna: 25000
Rogowy łuk
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 100
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 200
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 6000
Cena kupna: 20000
Orkowy rozpruwacz
Opis: Tylko w Nordmarze "polują" na orków.
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 95
Dodatkowo: Łowca orków
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 190
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 6300
Cena kupna: 21000
Łuk armijny
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 90
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 170
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 4500
Cena kupna: 15000
Łuk bojowy
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 90
Dodatkowo: Łucznik
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 180
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 5400
Cena kupna: 18000
Łuk Gońca Leśnego
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 85
Dodatkowo: Myśliwy (Gruba zwierzyna)
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 160
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 5550
Cena kupna: 18500
Łuk dębowy
Opis: Wykonany z twardego dębu.
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 80
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 150
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 3600
Cena kupna: 12000
Wilczy rozpruwacz
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 75
Dodatkowo: Myśliwy
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 140
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 2850
Cena kupna: 9500
Długi łuk
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 70
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 120
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 960
Cena kupna: 3200
Łuk wojenny
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 70
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 130
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 1500
Cena kupna: 5000
Łuk Kompozytowy
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 65
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 110
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 480
Cena kupna: 1600
Kościany łuk
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 55
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 100
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 240
Cena kupna: 800
Łuk asasyna
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 50
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 90
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 120
Cena kupna: 400
Łuk myśliwski
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 45
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 80
Umiejętność: Łuk
Wartość:
Cena sprzedaży: 60
Cena kupna: 200
Łuk
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 40
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 70
Wartość:
Cena sprzedaży: 30
Cena kupna: 100
Kusze
Krash Morra
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 200
Wymagania:
Siła: 280
Umiejętność: Mistrz łucznictwa
Wartość:
Cena sprzedaży: 18000
Cena kupna: 60000
Ciężka Kusza
Opis: Prosta i skuteczna.
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 180
Wymagania:
Siła: 250
Umiejętność: Kusznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 10500
Cena kupna: 35000
Zabójca Nosorożców
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 170
Wymagania:
Siła: 235
Umiejętność: Kusznik
Wartość:
Cena sprzedaży: 7650
Cena kupna: 25500
Kusza Nordmarczyka
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 160
Wymagania:
Siła: 210
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 3840
Cena kupna: 12800
Krwawe Żniwa
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 150
Wymagania:
Siła: 195
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 1920
Cena kupna: 6400
Kusza Najemnika
właściwości:
Obrażenia od pocisków: 140
Wymagania:
Siła: 180
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 960
Cena kupna: 3200
Śmierć Niewolnika
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 130
Wymagania:
Siła: 165
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 525
Cena kupna: 1750
Kusza Łowcy Głów
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 120
Wymagania:
Siła: 150
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 300
Cena kupna: 1000
Orkowa Kusza
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 110
Wymagania:
Siła: 135
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena sprzedaży: 225
Cena kupna: 750
Kusza
Właściwości:
Obrażenia od pocisków: 100
Wymagania:
Siła: 100
Umiejętność: Ciężka kusza
Wartość:
Cena: sprzedaży: 150
Cena: kupna: 500
Zbroje
Pancerze buntowników
Pancerz Paladyna
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Cena kupna: 150000
Cena sprzedaży: 45000
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie, u niektórych Magów Ognia
Pancerz ceremonialny
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Cena kupna: 125000
Cena sprzedaży: 37500
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u kowala Keldorna w Vengardzie
Ciężki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 70000
Cena sprzedaży: 21000
Wymagana reputacja u buntowników: 50%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Wymagana reputacja u buntowników: 25%
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Lekki pancerz buntownika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500
Zakup: u przywódców buntowników w Myrtanie
Pancerze najemników orków
Pancerz orka
Ochrona przed ogniem +25
Ochrona przed pociskami +100
Ochrona przed uderzeniami +100
Ochrona przed ostrzami +100
Cena kupna:
Cena sprzedaży: 54000
Wymagana reputacja u orków: 50%
Uwagi: Pancerz ten możemy otrzymać od Kana, wodza orków rezydującego na zamku w Faring, jeśli zabijemy wszystkich przywódców buntowników i króla Rhobara II.
Ciężki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 70000
Cena sprzedaży: 21000
Wymagana reputacja u orków: 50%
Zakup: u handlarzy orków
Pancerz najemnika orków
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Wymagana reputacja u orków: 25%
Zakup: u handlarzy orków
Lekki pancerz najemnika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Cena kupna: 5000
Cena sprzedaży: 1500
Zakup: u handlarzy orków
Pancerze Gońców Leśnych
Szata druida
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000
Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25%
Zakup: u druidów
Ubranie Gońca Leśnego
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +30
Ochrona przed ostrzami +30
Dodatkowo: Cichy łowca
Cena kupna: 25000
Cena sprzedaży: 7500
Wymagana reputacja u Gońców Leśnych: 25%
Zakup: u druidów
Pancerze Nordmarczyków
Ciężki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +60
Ochrona przed pociskami +60
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 120000
Cena sprzedaży: 36000
Wymagana reputacja w Nordmarze: 50%
Zakup: u kupców w Nordmarze.
Pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +45
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 64000
Cena sprzedaży: 19200
Wymagana reputacja w Nordmarze: 25%
Zakup: u kupców w Nordmarze.
Lekki pancerz Nordmarczyka
Ochrona przed lodem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Wymagana reputacja w Nordmarze: 25%
Zakup: u kupców w Nordmarze. Możemy też otrzymać go od kowala Stejnara z klanu Młota, jeśli dostarczymy mu sto bryłek rudy.
Pancerze Asasynów
Elitarny pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco
Cena kupna: 90000
Cena sprzedaży: 24000
Wymagana reputacja u Asasynów: 50%
Zakup: u kupców w Varrancie
Pancerz Asasyna
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 40000
Cena sprzedaży: 12000
Wymagana reputacja u Asasynów: 25%
Zakup: u kupców w Varrancie
Lekki pancerz Asasyna
Ochrona przed pociskami +15
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 6000
Cena sprzedaży: 1800
Zakup: u kupców w Varrancie. Możemy go również otrzymać będąc w Bradze, w zamian za skórę mrocznego zębacza.
Pancerze koczowników
Ciężkie ubranie koczownika
Ochrona przed ogniem +10
Ochrona przed pociskami +30
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 80000
Cena sprzedaży: 24000
Wymagana reputacja u koczowników: 50%
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Ubranie koczownika
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Wymagana reputacja u koczowników: 25%
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Lekkie ubranie koczownika
Ochrona przed pociskami +10
Ochrona przed uderzeniami +20
Ochrona przed ostrzami +20
Dodatkowo: Odporność na gorąco
Cena kupna: 6000
Cena sprzedaży: 1800
Zakup: u przywódców koczowników w Varrancie
Szaty magów
Grając postacią parającą się magią, stroniącą od wszelkiego żelastwa, a w związku z tym i ciężkich zbroi, możemy zdecydować się na noszenie gustownej szaty. Wprawdzie nic nie stoi na przeszkodzie, by czarodziej biegał po Myrtanie w płytówce, ale czy możemy wówczas mówić o zachowaniu klimatu gry? Choć z pozoru wydaje się, że szaty zapewniają słabą ochronę w porównaniu do innych pancerzy, warto przyjrzeć się im bliżej. Zwłaszcza, że mamy możliwość zainwestowania w zdolność, podwajającą ich właściwości ochronne.
Szata ognia
Ochrona przed ogniem +15
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Dodatkowo: Odporność na chłód
Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500
Zakup: m.in. Kowal Keldorn w Vengardzie, Mag Ognia Pyran w Klasztorze, Mag Ognia Karrypto w pałacu w Vengardzie
Szata wody
Ochrona przed ogniem +30
Ochrona przed pociskami +20
Ochrona przed uderzeniami +45
Ochrona przed ostrzami +45
Dodatkowo: Odporność na choroby
Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000
Zakup: Mag Wody Cronos, znajdujący się w jaskini niedaleko Ben Sala
Szata Adanosa
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +40
Ochrona przed ostrzami +40
Dodatkowo: Mag Wody
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 1
Uwagi: Szata jest jednym z pięciu Artefaktów Adanosa. Znajdziemy ją w świątyni Al Shedim.
Inne
W tej kategorii mieszczą się dwa najtańsze stroje dla naszego herosa. Nie uważam jednak, by warto było w nie inwestować - ochronę zapewniają marną, a za niewiele więcej można stać się posiadaczem lekkiego pancerza buntownika bądź najemnika. Lepiej więc nie inwestować w skórzany strój, o ubraniu farmera nie wspominając - któryż to mężny bohater założyłby na siebie wdzianko o takiej nazwie?
Skórzany strój
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Cena kupna: 1000
Cena sprzedaży: 300
Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.
Ubranie farmera
Ochrona przed uderzeniami +5
Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90
Zakup: u druidów, u buntowników, u orków.
Pancerze możliwe do uzyskania tylko dzięki kodom
Ot, taka ciekawostka dla dociekliwych. Jeśli zechcecie wpisać kod, dzięki któremu w waszym ekwipunku pojawią się wszystkie przedmioty dostępne w grze, waszym oczom ukaże się także kilka pancerzy, których podczas uczciwej rozgrywki nie da się zdobyć i przywdziać. Należą one do króla Rhobara, władcy asasynów Zubena oraz maga Xardasa, jednak zabicie wyżej wymienionych postaci niczego nie zmieni - po ich śmierci i tak nie będziemy mogli zabrać zbroi. A szkoda, chciałoby się rzec.
Pancerz Rhobara
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +80
Ochrona przed ostrzami +80
Cena kupna: 140000
Cena sprzedaży: 42000
Pancerz Zubena
Ochrona przed ogniem +40
Ochrona przed pociskami +40
Ochrona przed uderzeniami +70
Ochrona przed ostrzami +70
Dodatkowo: Odporność na trucizny, Odporność na gorąco
Cena kupna: 110000
Cena sprzedaży: 33000
Szata Czarnego Maga
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +45
Ochrona przed uderzeniami +60
Ochrona przed ostrzami +60
Cena kupna: 120000
Cena sprzedaży: 36000
Offline